HTML

.

Zene nekem! - mert olyan zenékkel foglalkozik ez a blog, amiket én szeretek: punk, rock, metál, rock n roll. Mindezt azért, hogy Te is megismerd, esetleg megszeresd, hogy legyen egy kis Zene neked! A blog egyébként teljes mértékben szubjektív véleményeket tartalmaz. Tehát ha szerintem valami jó, az jó, ha valami nekem nem tetszik, az meg rossz. Zenei ízlésről nem vitatkozom és nem is célom meggyőzni senkit.

Lemezajánló

Koncertek

Zenekarok

Beszámolók

Dallózás

2009.10.03. 18:26 Dzsooo

Őszi dallózás

 

Hogy könnyebb legyen belerázódni az októberbe, ráhangolódásképp összegyűjtöttem pár, számomra kedves őszi dalt. Mindegyik más és más stílus, ahol tudtam, linkeltem youtube videót (nem eredeti klipek, de zenehallgatásra megteszi), ahol nem, ott dalszöveget. Indításnak pedig bemásolok egyet, mert nagyon szép a szöveg is, és a dal is, fogadjátok szeretettel!

1.Kowalsky meg a Vega: Októberben leverten a keletinél

Mert ilyen a hely
Tövis nélkül egy rózsa szárad el

Így az ami volt
Kisimul és nem marad rajta folt
Hív az ami lesz

A legvadabb teszt
Ha a múlt nem ereszt

Refr.:
Amikor a madarak szállnak és
Rohan utánuk a tél
Gondolj rám!
Amikor a tizedik hónap elér
Valami véget ér
Amikor a levelek sírnak,
A fákon táncol a szél
Gondolj rám!
Amikor a tizedik hónap elér

Szép az ami kell (fel is emel)
Arcodon mint egy könnycsepp olvad el
Így az ami volt (mindent megold)
Soha többé senkit nem zsarol
Hív az ami lesz (veled lesz)

A legvadabb teszt
Ha a múlt elereszt

Refr.:
Amikor a madarak szállnak és
Rohan utánuk a tél
Gondolj rám!
Amikor a tizedik hónap elér
Valami véget ér
Amikor a levelek sírnak
A fákon táncol a szél
Gondolj rám!
Amikor a tizedik hónap elér
Valami véget ér...

 

2. Hatóságilag Tilos: Ősz  

3. Auróra: Októberi önkritika  

4. Far from finished: Just us kids (november)     

5. A wilhelm scream: September 10           

6. Green Day: September ends                   

7. FM Static: October     

8. Guns ’n roses: November rain    

9. Silverstein: November    

10. Yellowcard: October nights                 

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://zenenekem.blog.hu/api/trackback/id/tr991425377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szilvácska 2009.10.04. 16:23:40

Zsófi drágám, magam is meglepődtem, hogy ismertem ezek közül egy csomó számot:) "Név" szerint az egyes-négyes-hatos-nyolcas-tizest...("remélem szerencséjük lesz a jövő heti kenó sorsoláson is")Teljesen fellelkesültem itt a -20fokban...Annak ellenére, hogy nem egy a zene ízlésünk(bár britni és az nszink örök) jó dolog belépni a Te világodba, és jobban megismerni, hogy szerinted mi a zene...
www.youtube.com/watch?v=0PVrRmOgynA
;)
süti beállítások módosítása